Jižní Morava se chce turistům představit z „jiného úhlu“
Jihomoravský kraj chce lákat české a slovenské turisty na místa a aktivity, které zůstávají ve stínu tradičních TOP cílů regionu. Jižní Moravu z „jiného úhlu“ představila na tiskové konferenci Centrála cestovního ruchu-Jižní Morava společně se zástupci pěti turistických destinací Jihomoravského kraje.
„Zájem o náš region každoročně roste. To je příležitost ukázat návštěvníkům mimo tradiční cíle i nová lákadla, místa a aktivity, které mají velký, ale doposud plně nevyužitý turistický potenciál. Chceme rozptýlit vysokou koncentraci turistů na přeexponovaných místech a také, rozšířit sezónu,“ upřesňuje záměry nové koncepce ředitelka centrály cestovního ruchu-Jižní Morava Pavla Pelánová.
Ve spolupráci se zástupci destinačních managementů jednotlivých turistických oblastí kraje se připravily tematické okruhy a cíle, na které bude v následujícím období směřovat větší část komunikačních aktivit. Šest hlavních okruhů zaměřených na tradiční témata (sportovní aktivity, přírodní zajímavosti, historie, gastronomie, folklor a řemesla, krajina) zastupují originální výzvy: Zaber, Otevři oči, Poznej víc, Okoštuj, Spusť se, Zavrť se. Tyto okruhy budou naplňovat jednotlivá témata a aktivity napříč celým regionem.
Další informace ZDE (docx, 53 kB)