Hned dvakrát zabodoval Jihomoravský kraj v prestižní anketě Velká cena cestovního ruchu, jejíž výsledky byly vyhlášeny v rámci čtvrtečního (19. ledna 2017) zahájení letošního ročníku veletrhu Regiontour v Brně.
Ocenění za první místo v kategorii Nejlepší turistický produkt převzala na brněnském výstavišti z rukou ministryně pro místní rozvoj Karly Šlechtové ředitelka Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava Zuzana Vojtová za produkt Po stopách Lucemburků na jižní Moravě. Kategorie Nejlepší cestovní produkt je každoročně ústřední kategorií oceňovanou v rámci Velké ceny cestovního ruchu. Letos se do jejího finále probojovalo celkem 14 produktů. Cenu za druhé místo v kategorii Nejlepší elektronický projekt pak převzal radní Petr Hýbler za Komunikační kampaň Jižní Moravy.
V letošním desátém ročníku prestižní ankety hodnotila odborná porota elektronické projekty v oblasti cestovního ruchu, propagační kampaně, turistické produkty či lázeňské a wellness balíčky. Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru.
Podrobnou zprávu z vyhlášení výsledků naleznete zde: http://www.icot.cz/vysledky-velke-ceny-cestovniho-ruchu-2016/ .