foto 1 foto 2

Jižní Morava dvakrát oceněna na veletrhu Regiontour

Centrála cestovního ruchu - Jižní Morava získala v soutěži o Velkou cenu cestovního ruchu na právě skončeném veletrhu cestovního ruchu Regiontour první místo v kategorii Nejlepší jednotná kampaň za ucelenou mediální prezentaci (katalog, plakát, webový portál, video, venkovní reklama atd.) projektu Netradiční místa pro netradiční setkání.

„V rámci projektu, podpořeného z Regionálního operačního programu, jsme nabízeli například historická sklepení, zámecké sály, hradní prostory, jeskyně Moravského krasu a další místa, která mohou být využita pro konání společenských i firemních akcí, seminářů, konferencí, ale i svateb. Všechny tyto prostory nabízíme prostřednictvím webové stránky Moravia Convention, která je zaměřena na kongresovou turistiku,“ uvedla ředitelka Centrály cestovního ruchu Jižní Morava Zuzana Vojtová, která neskrývala radost z vyhlášení výsledků Velké ceny cestovního ruchu. Kongresová turistika je podle jejích slov jednou z významných oblastí činnosti Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava.

„Vedle toho propagujeme celý turistický potenciál jižní Moravy, samozřejmě se zaměřením na slunce a víno, protože jsme krajem vína, folklóru, slunce a dobré pohody,“ dodala Zuzana Vojtová. Na to je zacílen další projekt „Zažít kraj vína a památek na kole,“ který byl rovněž oceněn – získal Zvláštní cenu Veletrhů Brno za nejlepší turistický produkt. Cenu převzali společně Jaroslav Keprt, cyklokoordinátor Jihomoravského kraje, a Zuzana Vojtová, ředitelka Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava. Na projektu se kromě těchto institucí podílí také Nadace Partnerství. Projekt byl realizován s podporou Operačního programu přeshraniční spolupráce Česká republika – Rakousko.
foto JMKfoto JMKfoto JMK