1. Činnost útvaru
Útvar řízení kvality
zejména
- komplexně zabezpečuje a koordinuje úkony směřující ke zvyšování kvality poskytovaných služeb a vnitřních procesů realizovaných v KrÚ JMK,
- odpovídá za implementaci, metodické řízení, koordinaci a správu moderních metod a nástrojů řízení kvality: model EFQM, procesní řízení, strategické řízení, koncept společenské odpovědnosti (CSR),
- zabezpečuje na KrÚ JMK funkčnost systému řízení kvality dle normy ČSN EN ISO 9001 a systému managementu CSR dle normy ČSN 01 0391,
- poskytuje metodickou pomoc při zavádění a aplikaci moderních metod a nástrojů řízení,
- spolupracuje s odbory na dalších aktivitách souvisejících se zvyšováním kvality (jako např. místní Agenda 21, Projekt Zdravý kraj apod.),
- odpovídá za realizaci a hodnocení šetření spokojenosti a získávání zpětné vazby od občanů a dalších partnerů/klientů,
- zabezpečuje organizaci porad tajemnic a tajemníků obecních úřadů obcí Jihomoravského kraje,
- zajišťuje administraci soutěže Cena hejtmana Jihomoravského kraje za společenskou odpovědnost
Kompletní náplň činnosti odboru naleznete v příloze č. 2 organizačního řádu - Náplně činností