23. 9. 2009 Zveřejněna socioekonomická studie MasterCard

Jihomoravský kraj je na třetím místě v socioekonomické úrovni v ČR, v investiční atraktivitě skončil sedmý

Společnost MasterCard ve středu zveřejnila výsledky již druhého ročníku unikátní socioekonomické studie MasterCard česká centra rozvoje 2009, na kterém několik měsíců pracoval tým odborníků z Vysoké školy ekonomické v Praze.
Jedná se o českou variantu každoročně vydávaného globálního žebříčku ekonomicky nejvýznamnějších měst MasterCard Worldwide Centers of Commerce. Stejně jako v předchozím roce byl do projektu zahrnut také Jihomoravský kraj, kterému náleží s 50,7 % třetí místo v žebříčku socioekonomické úrovně. Zároveň jihomoravskému regionu patří s indexem atraktivnosti 55,1 % sedmé místo v investiční atraktivnosti kraje z celé České republiky. Podrobnější tisková zpráva je k dispozici ZDE.
Středečního vyhlášení výsledků se zúčastnili zástupci vítězných krajů a měst společně s organizátory projektu, mezi nimi i hejtman Jihomoravského kraje Michal Hašek.

 

ilustrativní obrázek