foto 1 foto 2

Podpora letecké dopravy je pro město Brno i Jihomoravský kraj prioritou

Rada města Brna na dnešním zasedání a Rada Jihomoravského kraje na včerejším (22. března 2017) zasedání schválily smlouvu mezi statutárním městem Brnem, Jihomoravským krajem a společností BRITISH MIDLAND REGIONAL LIMITED na propagaci města a Jihomoravského kraje prostřednictvím letecké dopravy na trase Mnichov–Brno. Zakázku v hodnotě 700 tisíc EURO si rovnoměrně rozdělí obě instituce, město i kraj.

„Podpora leteckého spojení je jednou z priorit Brna a naší snahou je zajistit městu a celému regionu co nejvyšší dostupnost a letecké napojení na další evropská města. Zároveň jsme se dohodli na společném postupu v této věci s Jihomoravským krajem, který smlouvu se společností BMI také schválil. Dlouhodobě chceme nastavit systém tak, aby se z Brna rozlétaly linky cca do tří až pěti destinací,“ uvádí k chystané propagaci primátor Petr Vokřál.

Akce bude probíhat na letecké lince Mnichov–Brno–Mnichov, která bude létat dvakrát denně od pondělí do pátku, jednou denně v sobotu a v neděli. Samotná podoba propagace bude vedena na mnoha úrovních. PR aktivity budou směřovány jak na média v České republice, tak i v zahraničí. Společnost BMI bude mít vlastní stánek na veletrhu ITB, který se každoročně koná v Berlíně.

„Kraj při posouzení efektivity této kampaně dospěl k závěru, že finanční prostředky budou vynaloženy účelně a budou mít významný ekonomický přínos. Jsem rád, že kraj s městem jedná společně o možnostech dalšího rozvoje letecké dopravy. Od dubna bude posílena linka Brno–Mnichov o další rotaci, a to je pozitivní signál zejména pro podnikatele. Vnímám jako zásadní pro další rozvoj kraje, aby se počet pravidelných linek zvyšoval,“ řekl hejtman Jihomoravského kraje Bohumil Šimek.

Další formou propagace bude internetová a tištěná komunikace pomocí stránek společnosti BMI, sociálních sítí a palubního časopisu. Plánuje se také práce na optimalizaci internetových vyhledávačů pro lepší povědomí o letecké dopravě do Brna a o turistických a dalších možnostech tohoto města i celého Jihomoravského kraje. V rámci dalších aktivit lze zmínit reklamu na letišti, letáky a brožury na podporu kampaně, spolupráci s obchodními komorami a v neposlední řadě cílenou marketingovou kampaň v Německu. Ta bude cílit na sociální média, na mediálně vděčné události v Německu, novináře, bloggery nebo mezinárodní veletrhy.